یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۴۶:۲۴

مهندس محمد سعیدنژاد: ساختار تعرفه‌های بندری تغییر می‌کند

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از تغییر ساختار تعرفه های بندری و برگزاری مناقصه تعیین اپراتورهای بزرگترین بندر تجاری کشور خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل مهندس محمد سعیدنژاد با اشاره به وضعیت تعرفه‌های بندری در سال آینده، گفت: قصد داریم ساختار تعرفه‌های بندری را تغییر دهیم و این موضوع در حال مطالعه است. وی ادامه داد: برخی از تعرفه‌ها مانند انبارداری که قابلیت رقابت دارند و انحصاری در آن وجود ندارد، کلا آزاد می‌شود و بقیه موارد نیز به گونه‌ای تغییر می‌کند که شبکه حمل بار میان بنادر بیشتر مزیت پیدا کند و ورود کشتی‌های بزرگتر به کشور تسهیل شود. مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص وضعیت اپراتورهای بندر شهید رجایی هم گفت: مناقصه اپراتورهای ترمینال یک و دو بندر شهید رجایی برگزار شده است.

سعیدنژاد با اشاره به بررسی صلاحیت فنی شرکت‌کنندگان در فرایند انتخاب این شرکت‌ها، افزود: اکنون در حال برآورد قیمت و بازگشایی پاکت مرحله دوم هستیم. مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به توسعه بندر شهید رجایی، تصریح کرد: برنامه‌های متعددی در این خصوص وجود دارد و تجهیزات فاز دو این بندر خریداری شده و بخشی از آن مانند ترانستینرها در داخل کشور ساخته می‌شود که تمام این تجهیزات داخلی و خارجی طی سال آتی نصب می‌شوند. سعیدنژاد بیان کرد: فاز سه بندر شهید رجایی در حال مناقصه است و بخش اول آن توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال ساخت است که پیشرفت 56 درصدی دارد. این مقام مسئول همچنین در پاسخ به سوالی دیگر گفت: هیچ دموراژی ناشی از کمبود ظرفیت در بندر نداریم. وی در خصوص توسعه آزاد راه بندر شهید رجایی نیز گفت: توسعه این محور جزو تعهدات وزارتخانه است اما پیگیری لازم در این زمینه باید از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان انجام شود.



  کد خبر : 3336
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :